№: 1
ID картки працівника:
462655
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра соціогуманітарних технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4519400
Фізична особа. ПІБ:
Бабій Микола Федорович
Фізична особа. Дата народження:
22.10.1963
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
01.09.2023
Дата початку стажу:
01.09.1990
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
-
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
33
Відомості про підвищення кваліфікації:
Виконання пп. 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 19 пункту 38 Ліцензійних умов

Підвищення кваліфікації:
1. Підвищення науково-теоретичного і методичного рівня викладання психології 120 год. 4 кредити. Період проходження з 16 жовтня по 18 грудня 2023 року Волинський національний університет імені Лесі Українки кафедра практичної психології та психодіагностики.
Сертифікат за № АС 044-2023-124
від 18.12.2023 року
2. ХV Міжнародна науково-практична конференція «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» (54 год./1,5 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Факультет психології. 20-24.03.2023 р. Сертифікат АС № 2023-5028 від 24.03.2023 р.
3. Науково-практичний семінар з міжнародною участю «Феноменологія депривації: психолого-педагогічний і теоретико-прикладний дискурс. Ремедіум 13» (10 год./0,33 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Мукачівський державний університет
Pontificia-Universidade-Catolica-Do-Parana (Curitiba. Republica Fegeravita Do Brasil
Волинський відокремлений підрозділ Асоціації політичних психологів України.
4-5 квітня 2023 р. Сертифікат б/н від 05.04.2023 р.
4. Науково-практичний семінар «Особливості превенції насильницької поведінки у молодіжному середовищі» (6 год./0,2 кредити). ВНУ імені Лесі Українки
Факультет психології. 18.05.2023 р. Сертифікат б/н від 18.05.2023 р.
5.ХVII Науково-практичний семінар «Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. (54 год./1,5 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Факультет психології, кафедра практичної психології та психодіагностики. 17-27 жовтня 2023 року, м. Луцьк. Сертифікат АС № 2023-5482 від 27 жовтня 2023 р.
6. Двадцять друга міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері» (6 год./0,2 кредити). Національний університет «Одеська політехніка» кафедра психології та соціальної роботи. 17 листопада 2023 р., м. Одеса. Сертифікат б/н від 17.11.2023 р
Останні зміни в ЄДЕБО:
23.01.2024 11:26
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1.Розвиток інтелектуальних здібностей у процесі навчально-ігрової взаємодії. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 12. Рівне : РДГУ. 2019. С. 15-20
    2. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім.. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2019 Том Х. Вип. 33. С . 5-16.
    3. Роль родинних взаємин у стратегії поведінки підлітка. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2020 Том Х. Вип. 34. 14-23 с.
    4. Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання першокласників. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 14. Рівне : РДГУ. 2020. С. 5-13.
    5. Вікова редукція професійного здоров’я вчителів у сучасній школі. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 16. Рівне : РДГУ. 2021. С. 5-11.
    6. Варіативність віктимної поведінки та міжособистої залежності у тинейджерів. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. Рівне : РДГУ. 2021. С. 14-21.
    7. Схильність до ризику та імпульсивних дій у спортсменів різного віку. Психологічні перспективи. Вип. 41. Луцьк : Вежа, 2023. С 10-24.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Бабій М.Ф. Ревіталізація професійного здоров’я педагогів: вікові тенденції. Психологія ревіталізації : вікові та педагогічні виміри: монографія. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. Розділ 2. С. 44-83.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Методика викладання психології: програма нормативної навчальної дисципліни. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2019. 16 с.
    2.Конспект лекцій з «Методики викладання психології» Рекомендовано до друку науково методичною радою Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 15 с.
    3. Організація самостійної роботи з навчального курсу «Методика викладання психології». Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 19 с.
    4. Практичні заняття з навчального курсу «Методика викладання психології». Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 13 с.
    5. Курс лекцій з вибіркового освітнього компоненту: «Психологія педагогічних конфліктів: профілактика, діагностика, корекція». Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 59 с.
    6. Завдання для самостійної роботи з освітнього компоненту «Психологія» (Основи психології). Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 32 с.
    7. Діагностична практика . Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 51 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р.

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Гонтар В.І., Бабій М.Ф. Генезис когнітивних здібностей у процесі психодидактичної взаємодії. Магістр психології : збірник наукових статей та тез; гол.ред. Ж. П. Вірна. Луцьк : Вежа-Друк, 2019. С. 23-32.
    2. Киричук Ю.В., Бабій М.Ф. Вплив родинних стосунків на особисті якості підлітка. Магістр психології : збірник наукових статей та тез; гол.ред. Ж. П. Вірна. Луцьк : Вежа-Друк, 2019. С. 90-99.
    3. Киричук Ю.В., Бабій М.Ф. Вплив родинного мікросередовища на формування персональних якостей підлітка. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк: Вежа-Друк, 2019. 148-152.
    4. Гонтар В.І., Бабій М.Ф. Дидактична гра як засіб розвитку інтелекту. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк: Вежа-Друк, 2019. С. 120-124.
    5. Бабій М.Ф. Психологічні проблеми безробітних. Соціальна адаптація людей літнього віку в сучасному суспільстві ортобіоз та паліативна допомога із циклу: Психологічні складові сталого розвитку суспільства: пошук психологічного обґрунтування на виклики сучасності. Матеріали V науково-практичної конференції та форуму університетів третього віку. Луцьк:СНУ імені Лесі Українки, 2019. С.67-72
    6. Спалило Р.О., Бабій М.Ф. Корекція тривожності у сучасній школі. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 7 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 13 травня 2020 р. Луцьк. С 97-98.
    7. Бабій М.Ф. Трансформація мотивації до навчання у родинах трудових мігрантів. IV міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Особистісне зростання: теорія і практика» 21 квітня 2020 р., м. Житомир
    8. Бабій М.Ф. Генезис мотивації до навчання у першокласників з родин трудових мігрантів. Матеріали ХІІІ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» 25-26 березня 2021 року, м. Луцьк
    9. Бабій М.Ф. Особливості альтруїстичної поведінки у старших класах. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк: Вежа-Друк, 2021. С. 44-50
    10. Бабій М.Ф. Детермінанти адитивної поведінки підлітків. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 8 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 10-14 травня 2021 р. Луцьк. С 56-58.
    11. Бабій М.Ф. Психологічні детермінанти професійного вигорання у сучасній школі. Матеріали VІІ науково-практичної інтернет-конференції (з міжнародною участю) (14-16 січня 2021 року)
    12. Бабій М.Ф. Різноплановість віктимної поведінки у юнацькому середовищі. Соціальна адаптація людей літнього віку в сучасному суспільстві, ортобіоз та паліативна допомога із циклу: Психологічні складові сталого розвитку суспільства: пошук психологічного обґрунтування на виклики сучасності. Матеріали VІІІ науково–практичної конференції та форуму університетів третього віку. Луцьк СНУ імені Лесі Українки, 5 грудня 2021. С. 43-46 13.Види віктимної поведінки у юнацькому віці. Матеріали 14 Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 7-8 квітня 2022 року. С. 11-14
    14. Бабій М.Ф. Фахова підготовка психолога в умовах контекстно-модульного навчання. Матеріали ІХ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» 5 травня 2022 року, м. Луцьк
    15. Бабій М.Ф., Цимбаліст К.О. Трансформація навчальних інтересів першокласників у сучасних умовах. Соціальна адаптація людей літнього віку в сучасному суспільстві, ортобіоз та паліативна допомога із циклу: Психологічні складові сталого розвитку суспільства: пошук психологічного обґрунтування на виклики сучасності. Матеріали ІХ науково–практичної конференції та форуму університетів третього віку. Луцьк СНУ імені Лесі Українки, 2022. С. 51-53
    16.Бабій Микола, Татарин Олег Гендерні особливості життєвих перспектив старшокласників. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк : Мажула Ю.М., 2023. С. 55-60.
    17. Причини та стратегія віктимної поведінки у неповнолітніх. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 10 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 15-19 травня 2023 р. Луцьк. С 23-25.
    18. Вплив депресії на рівень відчуття неповноцінності у старшокласників. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Матеріали ХVIІ науково-практичного семінару м. Луцьк, 26–27 жовтня 2023 р. С 11-14.
    19.Доцільність контекстно-модульного підходу у дуальній освіті. «Актуальні дослідження в соціальній сфері». Матеріали двадцять другої міжнародної науково-практичної конференції 17 листопада 2023 р. Одеса. С 149-151.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    Керівник постійно діючою проблемною групою: Проблемна група «Нові підходи та методи формування професійних знань» - 9 студентів

  • 15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)

    Керівник наукового проекту учениці 9 класу, Комунального закладу «Луцького навчально-виховного закладу «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області Присяжнюк О.Р. « Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання молодших школярів», яка отримала диплом ІІІ ступеня на Всеукраїнському конкурсі винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (61 ст.). 31.05.2021 р. https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/duplomu3_vun.pdf , https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/podyaku_ker_vun.pdf (3 ст.)

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Членство в Асоціації політичних психологів України. Членський квиток за № 400 з 2021 року по теперішній час.

  • 20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді

    Вчитель психології у комунальному закладі загальної середньої освіти «Луцький ліцей № 14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради» з 2017 р. Довідка за № 02-23/343 від 19.10.2023 р.